  • Data: 2015-05-03 10:29:22
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ale Ty nie masz debatować o cudzych oponach. Jak chcesz jeździć na
    > niełysych to tak rób i będzie git.

    Dopóki poruszamy sie po wspolnyh drogach i jego wypadniecie z drogi moze
    oznaczac wpadniecie na mnie - to jest nasz wspolny temat a nie jego
    osobiste widzimisie.

    P.S.
    Wybacz, ze nie odpowiem na twój cały post, ale nie mam zamiaru mordować się
    z cytatami i ich obrabianiem recznym a nie chce aby mój post wygladał tak
    niechlujnie jak twój.