-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
Date: Sun, 13 Jun 2010 10:45:10 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 111
Message-ID: <hv25up$rmh$1@news.mm.pl>
References: <hul316$94k$1@news.onet.pl> <hul4fs$dmc$1@news.onet.pl>
<hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
<h...@p...onet.pl>
<4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
<h...@p...onet.pl> <hutlpb$u2r$1@news.onet.pl>
<huu485$17la$1@news.mm.pl> <huv9th$a40$1@news.onet.pl>
<huvdl0$24l9$1@news.mm.pl> <hv0601$b00$1@news.onet.pl>
<hv0ekm$1o51$1@news.mm.pl> <hv0jbs$ckv$1@news.onet.pl>
<hv0p8j$1at0$1@news.mm.pl> <hv242v$c3a$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1276418841 28369 81.190.86.247 (13 Jun 2010 08:47:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 08:47:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hv242v$c3a$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288457
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>> Alez wiemy.
>> Wejdz w produkty, dane techniczne, segment rynku: samochody osobowe,
>> grupa lakier bezbarwny i sam sie przekonasz ze sa tylko
>> rozpuszczalnikowe.
>> Jak wejdziesz w grupa: warstwy wierzchnie i bazy to bedziesz mial
>> wodorozcienczalne CROMAX i tyle.
>
> No i niech tak będzie, nawet niech DuPont w ogóle nie oferuje
> bezbarwnego wodorozcieńczalnego - to i tak nie zmieni faktu, że takie
> lakiery ISTNIEJĄ (a nie jak twierdziłeś, że ich w ogóle nie ma) oraz że
> są używane obecnie do malowania samochodów, co wymuszają obostrzenia UE.
>
To co ja twierdzilem odnosilo sie do tego czego sie uzywa do
lakierowania samochodow obecnie.
Bo tak to wiele wynalazkow istnieje i kiedys zostanie wprowadzonych do
uzytku, ale nie ma to nic wspolnego ze stanem obecnym.
A w obsotrzeniach UE jak na razie mieszcza sie jeszcze lakiery
rozpuszczalnikowe o odpowiedniej liczbie LZO.
To o czym piszesz to przyszlosc, daleka czy nie daleka, ale przyszlosc.
>> Poki co nie ma takiej potrzeby.
>> Obecne normy spelniaja rozpuszczalnikowe o obnizonej zawartosci LZO.
>> Pewnie jak beda nowe normy to i nowe lakiery wejda, jak na razie tylko
>> baza jest wodna.
>
> Aha i Sikkens i inne firmy robią od jakichś 2 lat szkolenia pt.
> "lakierowanie farbami wodnymi", gdzie lakiernicy jadą równo całe
> nadwozia zarówno bazą jak i bezbarwnym wodnym tylko po to, że im się
> akurat nudzi.
>
Bo najpierw trzeba czegos nauczyc, a potem wprowadzic.
Ciekawe rzeczy by sie dzialy jakby nagle odgornie ktos przykazal, ze
zmieniamy lakiery na wodne, a nikt tego na oczy nie widzial.
>> Ze lakiery bezbarwne na samochodach sa wodne.
>
> Bo są. Na razie ciężko mi znaleźć dokument od producenta, dotyczący
> stosowanych lakierów, ale spokojnie - jedna wycieczka jutro do salonu
> rozwieje wątpliwości ;)
>
Watpie.
>> Zacznijmy od tego, ze nawracasz ciagle do tej wytrzymalosci, a nie
>> masz zielonego pojecia o czym toto jest :P
>
> Skoro więc Ty masz pojęcie - a wytrzymałość określić się da w
> jednostkach - to podaj wartość wytrzymałości w tych jednostkach dla obu
> tych materiałów. To chyba proste zadanie dla kogoś, kto jest w tym taki
> zajebisty, jak się mu wydaje.
>
Dalej nie wiesz o czym jest wytrzymalosc materialow :>
Wiec ponownie apeluje, naucz sie, zalicz, to pogadamy.
>> Ty myslisz o wytrzymalosci jak przecietny czlowiek co sie po prostu na
>> tym nie zna, bo nigdy sie z wydymalka nie zetknal, widac to po tym co
>> wypisywales w poprzednim watku.
>> Wydymalka to na prawde nie jest to co myslisz :>
>
> To wykaż się. Na razie tylko szczekasz.
>
Ja juz sie wykazalem jakis czas temu i to tam gdzie mialem, mam to
potwierdzone na papierze i wiecej mi nie trzeba.
Tobie na razie sie tylko wydaje, ze wiesz o czym piszesz :P
>> Czego?? :>
>> Napisales, ze robiles dla toyoty (chyba te wadliwe pedaly :P ) i
>> jakies tam jeszcze inne bzdury, ze zal dupe sciska i sie juz odpisywac
>> nie chcialo.
>
> O żal żal - dobrze to nazwałeś, możesz żałować, że Ty takich rzeczy nie
> robisz ;)
>
Moze tak, moze nie, nie pochwaliles sie w koncu co robiles... rownie
dobrze mogles zamiatac.
>> Idz moze jednak najpierw na ta polibude, zalicz ta wydymale i
>> pogadamy, bo ja profesorem nie jestem, zebym ci wykladow udzielal.
>
> Bo jesteś cienkim Bolkiem, który powiedział bzdurę, nie sprawdziwszy
> tego, o czym mówi.
Eee, w ktorym miejscu?
>Potem się okazało, że niestety aluminium jest mniej
> wytrzymałe niż żeliwo w sytuacjach, które występują w silniku
> samochodowym, więc trzeba teraz zgrywać wielkiego bohatera, który ni chu
> chu nie będzie konkretnie rozmawiał o konkretnych parametrach, bo on to
> wie, a inni niech się uczą.
> Żałosny, chłopcze, to Ty jesteś.
LOL, jak dla kogos istnieje tylko jedno alu i jedno zeliwo to ciezko
rozmawiac o konkretach... a jeszcze jak ktos do tego miesza wytrzymalosc
materialow nie wiedzac o czym toto jest to juz w ogole dyskusja nie ma
najmniejszego sensu.
Jak juz wiele razy napisalem, profesorem nie jestem i nie bede wiec ja
ci wykladow udzielal nie bede, pojdziesz na odpowiednie studia to moze
sie czegos nauczysz i nawet to zaliczysz.
Jak na razie przechwalasz sie nie wiadomo czym w zasadzie i pieprzysz o
jakis konkretach, ktorych w ogole nie znasz.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 15:43 Jurand
- 13.06.10 21:58 Karolek
- 13.06.10 23:59 Jurand
- 14.06.10 00:57 Karolek
- 14.06.10 08:00 Jurand
- 14.06.10 09:10 szerszen
- 14.06.10 09:13 szerszen
- 14.06.10 09:31 Karolek
- 14.06.10 14:28 Pszemol
- 14.06.10 14:33 Pszemol
- 14.06.10 14:54 ::[TOOMAS]::
- 14.06.10 15:23 szerszen
- 15.06.10 09:38 Jurand
- 15.06.10 02:33 Pszemol
- 15.06.10 15:41 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze