eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmia › Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • X-Received: by 10.50.23.8 with SMTP id i8mr341942igf.8.1381754879486; Mon, 14 Oct
    2013 05:47:59 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.23.8 with SMTP id i8mr341942igf.8.1381754879486; Mon, 14 Oct
    2013 05:47:59 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!o2no4224215qas.0!ne
    ws-out.google.com!9ni40198qaf.0!nntp.google.com!o2no4224206qas.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 14 Oct 2013 05:47:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.41;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 195.124.114.41
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <do9hlq1eu584$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <l3gmbu$68a$3@node2.news.atman.pl> <l3gmjk$3pr$22@dont-email.me>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Oct 2013 12:47:59 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507498
    [ ukryj nagłówki ]

    --Ja jeżdżę ponoć najbardziej problematycznym autem ze wszystkich posiadających filtr
    DPF. Mazda6 CiTD. -- Pozdor Myjk

    faktycznie, brzmi przerazajaco:

    Dawka niespalonego paliwa może trafić do oleju (np. w wyniku eksploatacji na krótkich
    dystansach), stąd bagnet w tym silniku ma trzy poziomy - L, F i dodatkowy X. Po
    osiągnięciu krytycznego poziomu X należy niezwłocznie wymienić olej, jazda w takim
    wypadku grozi bowiem "rozbieganiem" silnika i jego zniszczeniem.

    i w ciagu 5-ciu lat nie dolewales plynu czy moze masz wersje bezobslugowa DPF, ktora
    niezbyt przystaje do sytuacji z tym konkretnym Volvo ?

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: