  • Data: 2013-10-14 22:06:24
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 13:35, wchpikus pisze:

    > Przed chwila napisales:
    >
    > "Ja ci z kolei pisałem, że bzdury z serwisu łykasz -- a łykasz, bo tak ci
    > jest akurat wygodniej -- a Ty ciągle swoje. Zatkany filtr DPF nie ma
    > ŻADNEGO, podkreślam, _ŻADNEGO_ wpłwu na rozbieganie się silnika."
    >
    > Wiec juz zmieniasz zdanie?

    Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Czym innym jest zatarcie się silnika
    przez złe smarowanie w trakcie normalnej pracy od rozbiegania się
    silnika, które to powoduje "zniknięcie smarowidła" z miski i tym samym
    zatarcie silnika pracującego na sucho.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl