eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmia › Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Data: 2013-10-14 14:47:58
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    --Ja jeżdżę ponoć najbardziej problematycznym autem ze wszystkich posiadających filtr
    DPF. Mazda6 CiTD. -- Pozdor Myjk

    faktycznie, brzmi przerazajaco:

    Dawka niespalonego paliwa może trafić do oleju (np. w wyniku eksploatacji na krótkich
    dystansach), stąd bagnet w tym silniku ma trzy poziomy - L, F i dodatkowy X. Po
    osiągnięciu krytycznego poziomu X należy niezwłocznie wymienić olej, jazda w takim
    wypadku grozi bowiem "rozbieganiem" silnika i jego zniszczeniem.

    i w ciagu 5-ciu lat nie dolewales plynu czy moze masz wersje bezobslugowa DPF, ktora
    niezbyt przystaje do sytuacji z tym konkretnym Volvo ?

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: