  • Data: 2014-03-03 15:51:20
    Temat: Re: Egzergia
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co kombinować. Odczekaj aż ban na allegro Ci się przedawni to sobie
    sprawdzisz jak dużo jest tanich pomp ciepła > powietrze-woda. na nich co
    prawda napisane że do grzania wody w basenie. Ale pompa to pompa. Jak
    pracuje na takim > samym czynniku co droga do centralnego ogrzewania to
    grzać będzie tak samo.
    Nigdy nie miałem bana na Allegro, ale rozumiem, że to tylko taka retoryka.
    Możesz wskazać coś konkretnego, co ma 10kW mocy grzewczej, mogę założyć na
    wyjście FI= 315 mm rury GWC
    i podłączyć rurki?
    A przy okazji mi nie zrujnuje budżetu?
    S.