  • Data: 2014-03-05 13:02:15
    Temat: Re: Egzergia
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 marca 2014 09:22:38 UTC+1 użytkownik Sylwester Łazar napisał:

    > nie interesują, Klimatyzator w środku >wygląda jak klimatyzator w środku.
    >
    > Jak wywaliłem cale sterowanie to została sprężarka i dwa wymienniki ciepła

    > Czasem to i skrzynia jest pouczająca.
    >
    > Spójrz tutaj:
    >
    > http://www.drillyourownwell.com/My-Geothermal-Heat-P
    ump-Part-1.htm

    > Ja jednak szukałem i nie mogłem znaleźć zdjęcia w środku takiego
    >
    > klimatyzatora,
    >
    > niekoniecznie Twojego.
    >
    > Z pewnością masz gdzieś zdjęcia z czasu jak się przymierzałeś do tematu.
    >
    > Pisałeś, że wstawiłeś swój wymiennik.
    >
    > Rozumiem, że te 2 co zostały to są: parownik i skraplacz.
    >
    > Oba w postaci czynnik-powietrze?
    >
    > S.

    Miałem wyrzucić skraplacz ale zostawiłem. I dobrze zrobiłem. Mój skraplacz nie
    pozwala na schłodzenie czynnika do temperatury pokojowej. Robi to ten oryginalny.
    Ilość ciepła jaką z niego odzyskuje jest bardzo mala, ale jest i nic nie kosztuje
    jego odzyskanie. Zdjęć żadnych nie ma. Są mi do niczego niepotrzebne. Klimatyzator
    był stary. Miałem go wyrzucić bo zrobił się głośny. Po wielu latach pracy wszystko
    się w nim telepało i brzęczało. Nie miałem ochoty po raz kolejny go rozbierać i
    poprawiać jakiś klapki, plastiki z urwanymi kiedyś mocowaniami. Na razie działa
    dobrze. Dzisiaj grzeje wodę do 65 stopni.