  • Data: 2010-03-31 19:48:48
    Temat: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Z ciekawosci - jakie masz hamulce i opony?

    Opony Yokohama A539 175/50.
    Hamulce seria, tarcze Brembo Max i Ferrodo DS2000 (AFAIR).

    No i do tego zawias B6/Eibach pro-kit który ma raczej większy udział w
    pojedynczym hamowaniu niż same hamulce, bo same hamulce to czy seria czy
    nie wiadomo jakie wypasy zahamują na początku tak samo - lepsze
    materiały sprawdzają się dopiero po którymś z rzędu hamowaniu jak seria
    zaczyna się przegrzewać.