  • Data: 2010-03-31 22:45:10
    Temat: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hovocq$om7$1@inews.gazeta.pl...
    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:hovhie$kf1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >
    > Ja powiem to tak:
    >
    > 1. Znalezienie mechanika, który ma mózg - to jest godny pochwały wyczyn
    > 2. Znalezienie mechanika, który ma mózg i go używa - no to już jest
    > praktycznie rzecz na pograniczu cudów.
    > 3. Znalezienie mechanika, który ma mózg i go używa, a przy okazji nie
    > naciąga klientów - to jak szukanie Bazyliszka w podkrakowskich grotach.

    > Najciekawsze jest to, ze mechanicy twierdza to samo o lekarzach, lekarze o
    > budowlancach, budowlancy o sprzedawcach, sprzedawcy o elektrykach,
> [...]

    Bo niestety to jest sama prawda - znalezienie uczciwego, solidnego
    budowlańca też graniczy z cudem. Powód jest prosty - mechanika samochodowa
    czy też usługi budowlane to są rzeczy, których może się podjąć praktycznie
    dowolny, zdrowy facet. Niestety - problemy się zaczynają w momencie, gdy
    trzeba wykonać coś bardziej skomplikowanego, niż wymiana klocków hamulcowych
    lub położenie cegły na cegle. I zamiast się przyznać otwarcie "Panie -
    takich usług NIE WYKONUJĘ bo się NIE ZNAM", to taki debil jeden z drugim
    psuje coraz bardziej sobie opinię, wykonując kolejne fuszerki.

    Jurand.