  • Data: 2010-03-31 23:50:04
    Temat: Re: Dostałem przegl?d - paranoja :(
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ale po co jechac autem w takim stanie na badania, jesli nie ma sie
    > nadziei ich przejsc ?

    Tzn. inna sprawa że jak pojechałem nowo kupioną lawetą na badanie, to
    gość już chciał pieczątkę wbijać jak go sam zawróciłem i powiedziałem
    żeby mi to sprawdził wszystko jak ma być, bo dopiero kupiłem, sam nie
    wiem jak powinien się zachowywać hamulec najazdowy itd.

    Wtedy sprawdził wszystko, lista rzeczy do poprawy była (bo jeszcze jakiś
    odblasków brakowało), zrobiłem, wróciłem i dopiero podbił przegląd.

    Zresztą się przy okazji dowiedziałem że "oblanie" przeglądu nic nie
    kosztuje - dostaje się pozwolenie na jazdę na AFAIR 14 dni, a za drugi
    przegląd poprawkowy się już nie płaci.