    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Date: Sat, 26 Aug 2023 13:22:37 +0200

    W dniu 25 sie 2023 o 12:19, Trybun pisze:

    > Żeby nie było niejasności - w tej wojnie ja kibicuję ruskim.

    Nie ma co do tego wątpliwości -- od lat to pokazujesz.

    > a co do kijowskich ukraińców to mam tylko to że wdali się
    > w konszachty z imperialistami i walczą w ich interesie.

    Kijów to chrześcijańska kultura -- inna niż mongolska.

    Amerykanie, imperialiści (czyli chyba Brytyjczycy) i ogólnie narody
    Zachodu bazują na chrześcijaństwie. Dziś cały Zachód solidarnie walczy
    przeciwko Moskwie, do tego Turcja i Japonia... Problemem są państwa
    BRICS, ale po Johannesburgu i one niekoniecznie popierają Rosję...

    Wg mnie WWPutin szykuje Rosję na powojenną klęskę, tzn.
    ratuje resztki możliwe do uratowania. Możliwe -- wg niego...

    Po raz pierwszy w historii świata Zachód nie jest skłócony
    podczas wojny przeciwko Moskwie -- WWPutin na razie wypada
    najgorzej wśród moskiewskich przywódców. Węgry czy Watykan
    nie znaczą dziś zbyt wiele -- chyba tylko na wsparcie tych
    ,,mocarstw'' ;) Zachodu może dziś liczyć Rosja. Australia,
    choć ani na zachodzie, ani na północy -- należy do Zachodu
    i wspiera NATO...

    -=-

    Kibicowanie i zaklinanie niekoniecznie zmienia rzeczywistość.
    Rosja to mongolska kultura -- brak tam szacunku do ludzkiego
    życia. Świat (hinduski, muzułmański, chrześcijański, żydowski
    czy inny nieokołookultystyczny) niekoniecznie dąży do pokoju,
    ale raczej ;) nie dąży do zagłady oferowanej przez Moskali...

    -=-

    Pozaklinam i ja -- umierająca Rzeczpospolita Obojga Narodów odradza
    się za oceanem, by po setkach lat upomnieć się o ziemie przodków...
    To projekcja, narracja, fantazja, zaklinanie, fałsz?... Może jednak
    to słuszna ocena rzeczywistości? Może naprawdę Jankesi spłacają swe
    długi ludziom takim jak Kościuszko i Pułaski?...

    -=-

    Chcesz czy nie chcesz -- Rosjanie niszczą ukraińskie zboże.
    Nawet wtedy niszczą, gdy statki są eskortowane NATOwskim lotnictwem...

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wojna-z-rosja/ne
    ws-izraelski-statek-przelamal-rosyjska-blokade-na-mo
    rzu-czarnym,nId,6937393#crp_state=1

    Bezpieczny rejs statków zapewnił amerykański samolot patrolowy
    Boeing P-8 Poseidon, a dodatkowo w akcji użyty był dron rozpoznawczy
    Forte12 RQ-4, który dostarcza na bieżąco informacje o sytuacji na
    Morzu Czarnym - poinformowała strona Greek City Times.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s