  • Data: 2023-08-28 15:10:23
    Temat: Re: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Pozaklinam i ja -- umierająca Rzeczpospolita Obojga Narodów odradza
    > się za oceanem, by po setkach lat upomnieć się o ziemie przodków...
    > To projekcja, narracja, fantazja, zaklinanie, fałsz?... Może jednak
    > to słuszna ocena rzeczywistości? Może naprawdę Jankesi spłacają swe
    > długi ludziom takim jak Kościuszko i Pułaski?...
    >
    > -=-
    >
    > Chcesz czy nie chcesz -- Rosjanie niszczą ukraińskie zboże.
    > Nawet wtedy niszczą, gdy statki są eskortowane NATOwskim lotnictwem...

    ws-izraelski-statek-przelamal-rosyjska-blokade-na-mo
    rzu-czarnym,nId,6937393#crp_state=1

    >   Bezpieczny rejs statków zapewnił amerykański samolot patrolowy
    >   Boeing P-8 Poseidon, a dodatkowo w akcji użyty był dron rozpoznawczy
    >   Forte12 RQ-4, który dostarcza na bieżąco informacje o sytuacji na
    >   Morzu Czarnym - poinformowała strona Greek City Times.

    Ktoś tu się nasłuchał "wolnej europy" i "głosu ameryki".  Bez urazy, ale
    zdanie że ruscy walczą z ukraińskim zbożem aby osiągnąć z tego tytułu
    jakieś korzyści jest tylko idiotyzmem do kwadratu skierowanym pod
    publiczkę.
    Chcesz powiedzieć że rewolta  Majdańska sterowana i wspomagana z
    zagranicy to tylko taki wybryk a nie działanie wymierzone przeciw Rosji?
    W podsumowaniu radzę stawać nie po stronie agresorów a atakowanych bez
    względu kto do jakiej kultury należy.  Jednym słowem potępić bandziora,
    współczuć obiektowi jego agresji jak nakazuje człowieczeństwo.