  • Date: Wed, 16 Feb 2011 11:17:13 +0100
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaz LPG

    W dniu 2011-02-16 10:40, kogutek pisze:

    > I co z tego.

    Że pisząc "Jakim oszustem?" piszesz nieprawdę. Bo oszukałeś. Diagnostę -
    że rezygnujesz z gazu. Sam to napisałeś. Może to nie twoje słowa?
    Potem zmontowałeś instalację na nowo i jeździłeś na niej nie
    aktualizując dokumentu (tak, jest taki obowiązek).

    [...]

    > Ale jak by nie
    > bylo to nawet nie jest wykroczenia i by znaczylo że pierdolisz glupoty.

    Słuchaj no "wolny człowieku" - obrażać to możesz sobie swoją rodzinę
    (widocznie macie tam taki zwyczaj), ale ja sobie nie życzę, rozumiesz?
    Bierz proszę odpowiedzialność za swoje słowa, zamiast obrażać się na
    cały świat, że jednak ci przycfaniakowanie nie wyszło.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm