  • Data: 2011-02-16 22:13:50
    Temat: Re: Demontaz LPG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2011 21:36:37 +0100, venioo wrote:
    >No i tak poza aspektami prawnymi - powodzenia w znalezieniu kupca na
    >samochod z LPG "bez LPG". Jesli juz sie znajdzie klient, to w innym
    >miejscu zamieszkania juz jest problem, bo diagnosta raczej sie nie
    >podlozy pod nieznany samochod z nieznana instalacja montowana niewiadomo
    >w ktorej szopie (no chyba, ze dobry znajomy, to moooooze...) i trzeba
    >miec wszystkie papiery od gazu w jak najlepszym porzadku.

    Ale trzeba ? W dowodzie "LPG" jest, w samochodzie instalacja jest,
    papier do zbiornika jest - coa jeszcze potrzebne poza zaswiadczeniem
    ze stacji gazowej ?

    Owszem, jest jeszcze masa innych papierkow, ale nie bardzo wiem czy
    wymagane. Zwyczaju kontrolowania ich z rzeczywistoscia chyba tez nie
    ma, a i mozliwosci ograniczone, bo czesci slabo oznaczone.

    J.