  • Data: 2011-02-17 23:58:40
    Temat: Re: Demontaz LPG
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-16 22:13, J.F. pisze:

    > Ale trzeba ? W dowodzie "LPG" jest, w samochodzie instalacja jest,

    z tego co zrozumialem, to wlasnie kolega usunal LPG i pobral
    zaswiadczenie od diagnosty, zeby wykreslic z dowodu, wiec w dowodzie nie
    ma. po zamontowaniu reduktora spowrotem w magiczny sposob pojawia sie
    LPG niewbite w dowod -> taniej przyszle przeglady u "slepego" diagnosty
    i nie trzeba pilnowac terminow homologacji

    > Owszem, jest jeszcze masa innych papierkow, ale nie bardzo wiem czy
    > wymagane. Zwyczaju kontrolowania ich z rzeczywistoscia chyba tez nie
    > ma, a i mozliwosci ograniczone, bo czesci slabo oznaczone.
    >
    > J.

    Kiedys chcialem kupic taki samochod z instalacja niewbita w DR.
    Chcialem, zeby wszystko bylo legal i chcialem to zalatwic zeby wbic w
    dowod - zaden zaklad gazowniczy nie chcial mi wystawic jakiegostam
    zaswiadczenia (nie pamietam dokladnie jakiego, bo to z 4 lata temu bylo)
    potrzebnego do przegladu. W koncu sobie ten samochod odpuscilem

    --
    venioo
    GG:198909