  • Data: 2011-02-17 10:25:41
    Temat: Re: Demontaz LPG
    Od: qnick <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-17 00:44, kogutek pisze:
    > LEPEK<g...@w...pl> napisał(a):

    > Zamiast manipuloać i zmieniać temat skup się na tym co napisalem. Na pewno
    > przewertowałeś taryfikator ze trzy razy żeby znaleźć haka. Nie znalazłeś i
    > wyskakujesz jak Filip z konopi z innymi rewelacjami. Rozróżnij dwa okreslenia.
    > Jest zobowiązany i ma obowiązek. To są rożne określenia dotyczace roznych
    > rzeczy.

    Dla mnie jesteś zobowiązany znaczy to samo co masz obowiązek (różne
    interpretacje jak to zwykle w naszym kraju bywa, że ten sam zapis można
    interpretować na dwa sposoby :( )

    Za brak ważnego badania technicznego nie ma mandatu ani pkt. karnych tu
    masz rację. Natomiast wszystko jest ok dopóki jeździsz i nikomu nic nie
    zrobisz (nawet sobie). W przypadku gdyby jednak coś się stało a płacisz
    sumiennie AC przez dobrych kilka lat to wówczas zapomnij że otrzymasz
    odszkodowanie z tego ubezpieczenia bo ubezpieczyciele w przypadku Auto
    Casco w warunkach ubezpieczenia wymagają ważnego badania technicznego.
    Natomiast z OC gdy będziesz sprawcą kolizji drogowej. Poszkodowany
    otrzyma odszkodowanie z twojego ubezpieczenia bo taka jest ustawa ale Ty
    możesz spotkać się ze swoim ubezpieczycielem w sądzie bo będzie chciał
    zrobić regres za to że spowodowałeś wypadek niesprawnym autem (w
    domyśle) i że stan techniczny auta miał na to wpływ, a uwierz ta sprawa
    będzie bardzo długa i kosztowna również dla Ciebie.

    A demontaż instalacji gazowej jak dla mnie musi być całkowity i ma nie
    być nic zarówno w aucie jak i dowodzie rejestracyjnym (wykreślony wpis
    gaz), A jak pojedziesz po zdemontowaniu zrobić badanie to powinieneś
    dostać tylko zaświadczenie z badania a nie pieczątkę do dowodu
    rejestracyjnego i z tym zaświadczeniem jedziesz do Wydziału komunikacji
    wykreślić wpis gaz w dowodzie i powrót do stacji po pieczątkę. Diagnosta
    wstawiając pieczątkę do dowodu auta w którym ktoś dokonał demontażu
    instalacji gazowej a nie wykreślił jej z dowodu rejestracyjnego
    poświadcza nieprawdę i za to grozi mu odpowiedzialność karna
    (niezgodność zapisów zawartych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ze
    stanem faktycznym). Decyzja należy do Ciebie co zrobisz.
    A jak za rok trafisz na tego samego diagnostę i będzie Cię pamiętał z
    poprzedniego roku ( twoje kombinacje) to zatrzyma Ci dowód rejestracyjny
    podczas badania.