eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszy › Re: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 17 Jun 2015 15:54:36 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150617-0, 2015-06-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 48
    Message-ID: <55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434549280 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27530 213.92.229.127:55473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564613
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-15 o 20:06, Myjk pisze:
    > Sun, 14 Jun 2015 22:00:55 +0200, twistedme
    >
    >> P0401 - Układ recyrkulacji spalin
    >
    > Ale zdaje się pierwsze co pisałem parę miesięcy temu, że pierwszym i
    > podstawowym problemem (który także i mnie dopadł, gdy DPF się "objawił), to
    > jest właśnie EGR (zaraz po dolocie). No a jak EGR, to i kanały obok -- i to
    > wie każdy głupi nawet niemechanik (w tym ja).
    >
    >> Są takie warsztaty w których można stać za plecami i patrzeć?
    >
    > Są takie, że można nawet nie stać...
    >
    > Poważnie, współczuję tych przygód -- jednocześnie "piąteczka" i szacunek za
    > wytrwałość. Powinieneś teraz pojeździć po tych wszystkich mietkach i kasę
    > pozbierać co tam zostawiłeś przypadkowo.
    >
    > Swoją drogą to jest kolejny "dobry" przykład, dlaczego DPF ma tak kiepską
    > opinię. Niczemu winien, a wszystko się na nim skupia i go "inteligenci"
    > wycinają płacąc za to jakieś chore pieniądze -- a silnik jak był zjechany,
    > tak pozostaje dalej -- ważne, że kontrolka DPF się nie świeci.
    >
    Niestety, nie tak prędko :) Dpf po tym zabiegu ani na jotę nie zmienił
    zachowania.

    Za to pomogła wymiana filtra na nowy regenerowany, chociaż twierdzili,
    że na komputerze i przy ręcznych pomiarach przepustowość tego mojego
    (zregenerowanego) była idealna.

    Nie wiem czy się dowiem dokładnie, co było nie tak z tym moim
    egzemplarzem, facet ma go dzisiaj rozbierać na kawałki, żeby spróbować
    się dowiedzieć, czemu regeneracja się nie powiodła.

    Zrobiłem 150km i zapełnienie jest w okolicach 30%, ale nadal tak skacze
    (mój rekord dzisiaj z 36% na 12% na autostradzie...), nie wiem czy to
    nie po prostu cecha tego auta, muszę znaleźć kogoś z Captivą/Antarą,
    najnowszym firmware i kompem, żeby mi potwierdził lub zaprzeczył, że tak
    to właśnie działa, skoki są jak poprzednio ale przy tych mniejszych
    wartościach ogólnego zapełnienia.

    Póki co nie wpadam w euforię, poczekam do pierwszego wypalania i wtedy
    pokuszę się o założenie nowego wątku z podsumowaniem. Jak na razie
    wychodzi na to że to jednak wina filtra, ale przy okazji naprawiłem (z
    przygodami) to co było pewnie powodem jego destrukcji, że aż nie dał się
    zregenerować...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: