-
Data: 2015-06-17 15:54:36
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-15 o 20:06, Myjk pisze:
> Sun, 14 Jun 2015 22:00:55 +0200, twistedme
>
>> P0401 - Układ recyrkulacji spalin
>
> Ale zdaje się pierwsze co pisałem parę miesięcy temu, że pierwszym i
> podstawowym problemem (który także i mnie dopadł, gdy DPF się "objawił), to
> jest właśnie EGR (zaraz po dolocie). No a jak EGR, to i kanały obok -- i to
> wie każdy głupi nawet niemechanik (w tym ja).
>
>> Są takie warsztaty w których można stać za plecami i patrzeć?
>
> Są takie, że można nawet nie stać...
>
> Poważnie, współczuję tych przygód -- jednocześnie "piąteczka" i szacunek za
> wytrwałość. Powinieneś teraz pojeździć po tych wszystkich mietkach i kasę
> pozbierać co tam zostawiłeś przypadkowo.
>
> Swoją drogą to jest kolejny "dobry" przykład, dlaczego DPF ma tak kiepską
> opinię. Niczemu winien, a wszystko się na nim skupia i go "inteligenci"
> wycinają płacąc za to jakieś chore pieniądze -- a silnik jak był zjechany,
> tak pozostaje dalej -- ważne, że kontrolka DPF się nie świeci.
>
Niestety, nie tak prędko :) Dpf po tym zabiegu ani na jotę nie zmienił
zachowania.
Za to pomogła wymiana filtra na nowy regenerowany, chociaż twierdzili,
że na komputerze i przy ręcznych pomiarach przepustowość tego mojego
(zregenerowanego) była idealna.
Nie wiem czy się dowiem dokładnie, co było nie tak z tym moim
egzemplarzem, facet ma go dzisiaj rozbierać na kawałki, żeby spróbować
się dowiedzieć, czemu regeneracja się nie powiodła.
Zrobiłem 150km i zapełnienie jest w okolicach 30%, ale nadal tak skacze
(mój rekord dzisiaj z 36% na 12% na autostradzie...), nie wiem czy to
nie po prostu cecha tego auta, muszę znaleźć kogoś z Captivą/Antarą,
najnowszym firmware i kompem, żeby mi potwierdził lub zaprzeczył, że tak
to właśnie działa, skoki są jak poprzednio ale przy tych mniejszych
wartościach ogólnego zapełnienia.
Póki co nie wpadam w euforię, poczekam do pierwszego wypalania i wtedy
pokuszę się o założenie nowego wątku z podsumowaniem. Jak na razie
wychodzi na to że to jednak wina filtra, ale przy okazji naprawiłem (z
przygodami) to co było pewnie powodem jego destrukcji, że aż nie dał się
zregenerować...
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.15 16:30 p...@g...com
- 17.06.15 16:35 Marvin
- 17.06.15 16:42 twistedme
- 17.06.15 16:43 twistedme
- 18.06.15 08:31 p...@g...com
- 18.06.15 08:50 twistedme
- 18.06.15 09:16 p...@g...com
- 18.06.15 19:06 twistedme
- 18.06.15 19:36 Marvin
- 19.06.15 08:27 Miroo
- 19.06.15 08:47 p...@g...com
- 19.06.15 09:01 twistedme
- 19.06.15 10:53 p...@g...com
- 24.11.16 21:09 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=