-
Data: 2015-06-17 15:54:36
Temat: Re: DPF ciąg dalszy
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-06-15 o 20:06, Myjk pisze:
> Sun, 14 Jun 2015 22:00:55 +0200, twistedme
>
>> P0401 - Układ recyrkulacji spalin
>
> Ale zdaje się pierwsze co pisałem parę miesięcy temu, że pierwszym i
> podstawowym problemem (który także i mnie dopadł, gdy DPF się "objawił), to
> jest właśnie EGR (zaraz po dolocie). No a jak EGR, to i kanały obok -- i to
> wie każdy głupi nawet niemechanik (w tym ja).
>
>> Są takie warsztaty w których można stać za plecami i patrzeć?
>
> Są takie, że można nawet nie stać...
>
> Poważnie, współczuję tych przygód -- jednocześnie "piąteczka" i szacunek za
> wytrwałość. Powinieneś teraz pojeździć po tych wszystkich mietkach i kasę
> pozbierać co tam zostawiłeś przypadkowo.
>
> Swoją drogą to jest kolejny "dobry" przykład, dlaczego DPF ma tak kiepską
> opinię. Niczemu winien, a wszystko się na nim skupia i go "inteligenci"
> wycinają płacąc za to jakieś chore pieniądze -- a silnik jak był zjechany,
> tak pozostaje dalej -- ważne, że kontrolka DPF się nie świeci.
>
Niestety, nie tak prędko :) Dpf po tym zabiegu ani na jotę nie zmienił
zachowania.
Za to pomogła wymiana filtra na nowy regenerowany, chociaż twierdzili,
że na komputerze i przy ręcznych pomiarach przepustowość tego mojego
(zregenerowanego) była idealna.
Nie wiem czy się dowiem dokładnie, co było nie tak z tym moim
egzemplarzem, facet ma go dzisiaj rozbierać na kawałki, żeby spróbować
się dowiedzieć, czemu regeneracja się nie powiodła.
Zrobiłem 150km i zapełnienie jest w okolicach 30%, ale nadal tak skacze
(mój rekord dzisiaj z 36% na 12% na autostradzie...), nie wiem czy to
nie po prostu cecha tego auta, muszę znaleźć kogoś z Captivą/Antarą,
najnowszym firmware i kompem, żeby mi potwierdził lub zaprzeczył, że tak
to właśnie działa, skoki są jak poprzednio ale przy tych mniejszych
wartościach ogólnego zapełnienia.
Póki co nie wpadam w euforię, poczekam do pierwszego wypalania i wtedy
pokuszę się o założenie nowego wątku z podsumowaniem. Jak na razie
wychodzi na to że to jednak wina filtra, ale przy okazji naprawiłem (z
przygodami) to co było pewnie powodem jego destrukcji, że aż nie dał się
zregenerować...
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.15 16:30 p...@g...com
- 17.06.15 16:35 Marvin
- 17.06.15 16:42 twistedme
- 17.06.15 16:43 twistedme
- 18.06.15 08:31 p...@g...com
- 18.06.15 08:50 twistedme
- 18.06.15 09:16 p...@g...com
- 18.06.15 19:06 twistedme
- 18.06.15 19:36 Marvin
- 19.06.15 08:27 Miroo
- 19.06.15 08:47 p...@g...com
- 19.06.15 09:01 twistedme
- 19.06.15 10:53 p...@g...com
- 24.11.16 21:09 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=