  • Data: 2015-06-19 09:01:53
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-19 o 08:47, p...@g...com pisze:

    > --Byłem dzisiaj też u klienta niedaleko salonu opla i rozmawiałem z kierownikiem
    serwisu i powiedział, że tak ma to właśnie być i, że gdyby tylko rosło, to znaczy, że
    filtr nie działa prawidłowo. % zapełnienia ma się zmieniać dynamicznie, bo tak działa
    regeneracja pasywna...

    > nie bede sie upieral bo dpf info ma tylko odczyt w petli (bez logowania) ale warto
    zeby ktos potwierdzil ta informacje ...

    > --Póki, co kończę temat, bo już dostaję na głowę

    To był komp KTS (?) pokazywał na żywo w czasie jazdy i wartość
    procentowego zapełnienia DPF pływała w zależności od dodawania gazu, ale
    przy dłuższej jeździe z jedną, nawet wysoką, prędkością (ok 120km/h)
    stabilizowała się w miarę na poziomie ok np. 16%.

    Wcześniej sprawdzałem wskazania dpf info z komputerem bosch, niestety na
    postoju i to co pokazywał dpf info zgadzało się zawsze z odczytem z
    kompa. Tak było 2 razy. Więc uznaję, że dpf info pokazuje prawidłowe
    wartości, tzn. nic innego i nic po za tym, co przeczyta z ECU, tak jak
    każdy inny komputer diagnostyczny (?).

    > c.d.n
    Wypluj te słowa :), mam przynajmniej nadzieję, że nie przed tym jak
    dojadę nim przynajmniej do 200 tys. :)

    > P.

    Niestety tutaj jedynym wiarygodnym testem byłoby znalezienie w miarę
    świadomego użytkownika takiego samego wozu, ze zaktualizowanym softem i
    sprawdzenie równolegle kompem tych 2 aut. Napisałem na forum Captivy,
    ale tam za bardzo nie ma ruchu. Jak będę miał chwilę, to zarejestruje
    się na forum Antary.