    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co jest nie tak z tym układem (filtr, op-ampy)?
    Date: Sun, 11 Jun 2023 19:23:27 +0200

    W dniu 2023-06-11 o 12:30, M M pisze:
    > Nie zawsze nowe lepsze, zwłaszcza jak 12V jest z jakiegoś zasilacza impulsowego -
    nowoczesne LDO często nie najlepiej tłumią tętnienia na wyższych częstotliwościach
    (przy których PSRR wzmacniaczy też się pogarsza). Do zasilania niskoszumnych układów
    analogowych nadal całkiem dobry jest wiekowy 723 - nadal produkowany, niezależnie
    wyprowadzone napięcie odniesienia łatwo odfiltrować.

    Tak, słyszałem o tym, ale jakoś się z tym nie spotkałem. Ale żeby aż
    723? Nie na to chyba bym się chyba nie zdecydował. Może gdyby ktoś
    pokazał mi że rzeczywiście warto, jakiś dokument to potwierdzający, a
    nie że urban legend. W moim odczuciu (nie żebym na to musiał zwracać
    uwagę) to właśnie ta kategoria. Przy tym, ponieważ 723 po prostu nie
    lubię, mogę się bardzo mylić.
    Tak samo nie lubię wszelkich odmian 317, chyba w układzie dającym jakąś
    korzyść z tej konstrukcji.

    > Jakby stopień na IC3C przerobić na odwracający to dostajemy dodatkowy stopień
    górnoprzepustowy o charakterystyce niezależnej od ustawionego wzmocnienia.

    To tak.

    Pozdrawiam

    DD