  • Data: 2010-10-19 05:50:57
    Temat: Re: Cicha karta graficzna?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 20:04:06 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
    > trakcie pracy biurowej?

    Poprzednio był Zalman. Straszliwie wysoki dźwięk, słyszałem z pokoju
    obok.
    Na niektórych kartach jest chłodzenie AC, np. ta:
    http://www.agito.pl/karty-graficzne/twintech-gtx-260
    -arctic-cooling-twinturbo-pro-896mb-ddr3-pci-e-box.0
    .360733.html
    zdaje się że to takie chłodzenie jak brat kupił (a kupił Twin Turbo
    Pro).

    Z mocnych kart:
    http://www.sparkle-polska.pl/News/CalibreX480/news_C
    alibreX480_pl.html