  • Data: 2010-10-19 10:12:57
    Temat: Re: Cicha karta graficzna?
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Wielki_test
    _24_kart_graficznych_od_850_do_2000_zl-3020.html
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Test_20_kar
    t_Radeon_za_200-600_zl-2849.html
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Test_14_kar
    t_GeForce_za_270-550_zl-2714.html

    Z pół roku temu badałem temat i generalnie GeForce żarł więcej prądu i
    grzał się mocniej jak Radeon, więc wymagał więcej od chłodzenia,
    ostatnio chyba wyszło coś lepszego pod tym względem od NV. Ja pół roku
    temu nabyłem HISa z chłodzeniem iCooler (to chyba Arctic Cooling), o
    tego
    http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_575
    0_iCooler_IV/29.html
    i jestem bardzo zadowolony (po tym zmieniłem chłodzenie CPU, bo zacząłem
    go słyszeć, a po tym zasilacza... a po tym HDD na cichszy :)
    Szybkie karty pasywne raczej odradzam, bo i tak w wysiłku wymagają
    dobrego śmigła (obudowa).

    Grzegorz