  • Data: 2016-10-11 20:27:27
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman"

    > Na co mi twoje chodzenie na wybory ? Jak rozumiem, zagłosowałeś na tych,
    > co podwyższyli wiek emerytalny. Myślisz, że ja jestem w stanie tak długo
    > pracować ? Zatrudnisz mnie ?

    Płacę podatki w wysokości kiludziesięciu tys. rocznie. Wiesz ile mi ZUS
    wyliczył na emeryturze ? Chyba z 300 zł.
    Więc nie rozśmieszaj mnie z twoimi problemami. Jak ciebie nie pytam, jak
    długo będę w stanie zasuwać kilkanaście godz. dziennie codziennie.
    Pewnie krócej niż ty. I jeżeli na coś liczę, to na pewno nie emeryturę z
    ZUS.
    ---
    A co mnie twoje podatki. Zapłać na emeryturę tyle. Tzn ja bym myślał by
    właśnie podatkami łożyć na emerytów, ale Ty głosowałeś za takimi co chcą byś
    sobie odkładał do późnej starości to rób jak głosowałeś. Czyli nie płać
    składki od minimalnej płacy tylko tyle ile naprawdę masz dochodu.

    > ---
    > Chodzisz na te wybory, głosujesz i co ? Jak w końcu masz autentyczną
    > politykę prorodzinną, prawo itp (hasła wszystkich ekip) to Ci nie
    > pasuje. Jeszcze przywileje emerytalne mają znieść. Zostań w domu !

    Co mam autentyczne ? Politykę prorodzinną ? Polegającą na tym, że nie
    mam własnego dziecka, bo nie mam na nie czasu, ale za to mogę
    sponsorować cudze ?
    ---
    Czasu nie masz na dziecko ? Weź mnie nie rozśmieszaj.

    > ---
    > Z tego, co kojarzę, frekwencja w ostatnich wyborach powszechnych była
    > wyższa niż w kilku poprzednich, coś powyżej 50%.

    A wiesz jaka jest frekwencja np. w Niemczech ? Np. 70%
    ---
    Jedź do Niemiec, to blisko

    A że są kraje, gdzie głosowanie jest obowiązkowe ?
    ---
    Jedź tam

    Te nasze gówniane 50% jest żenujące. Ale to odpowiada poziomowi
    społeczeństwa.
    ---
    Żenujące jest, jak ktoś mi mówi, że jakbym powierzył jakiemuś politykowi
    moje sprawy to by mi było lepiej.

    Ja naprawdę nie chcę wyjeżdżać z PL. Ale wyruchać się w takt piosenek o
    Słońcu Narodu się nie dam. Niech dają dupy inni. Ci co chcieli "Polski w
    ruinie".
    ---
    Ależ jedź. Wszyscy na tym skorzystają. Nie mówię tego dlatego, że jednak
    trochę inaczej widzę chodzenie na wybory itp tylko dlatego, że naprawdę
    uważam, że najważniejsze jest by ludzie mogli wybierać co dla nich najlepsze
    a nie np narzucać to innym.