  • Data: 2016-10-12 11:17:18
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >No no, w Kanadzie była Kanadyjska Partia Nosorożców. 4 miejsce w
    >wyborach w 1984. Obiecywali:
    >- uchylenia prawa grawitacji
    >- redukcji prędkości światła, jako że jest zdecydowanie za duża
    >- wybrukowania prowincji Manitoba w celu utworzenia największego na
    >świecie parkingu
    [...]

    Ale caly kontekst znasz ?

    Bo moze tak jak u nas - jedni juz sie zasluzyli i na nich glosowac sie
    nie chce, drudzy tez sie juz zasluzyli, a wiec glosy zdobywa jakis
    Kukiz, Palikot, Lepper, Rewinski, Cicciolina ...

    Przy czym tak wybrani wcale zle rzadzic nie musza ... ale cos mi sie
    widzi, ze Kukiz wielu wyborcow zawiodl ...

    J.