  • Data: 2016-10-12 00:38:35
    Temat: Re: Chińczycy umieją podobno tylko kopiować
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-11 o 20:49, re pisze:
    > No no, w Kanadzie była Kanadyjska Partia Nosorożców. 4 miejsce w
    > wyborach w 1984. Obiecywali: " - uchylenia prawa grawitacji { etc. }

    W tym świetnym spisie (kto nie czytał, niech żałuje!) zabrakło pomysłu
    nt. przeprowadzenia referendum co do ewent. zmiany temperatury
    zamarzania wody! Wszak tacy drogowcy chcieliby ją obniżyć, zaś zapaleni
    narciarze - wręcz przeciwnie.

    A zaś samo wspomnienie o świecie politycznym tego kraju przypomniało mi,
    że znany chyba tu wszystkim kandydat na prezydenta III. RP, określony
    przez L. Wałęsę jako "szaman z buszu" - był w Kanadzie członkiem partii
    libertariańskiej, zaś w latach 1990-1991 nawet liderem tej partii.
    Libertarian b. cenię, (choć uważam, że nieco się rozpędzili z co
    poniektórymi pomysłami), i to, że wybrali na szefa Stana T. - nieco mnie
    dziwi. No ale facet był dość medialny (wszak dzięki temu nazbierał u nas
    tyle głosów), wyszczekany, i cwano ukrywał to, co tak naprawdę myśli o
    sprawach, które mogłyby mu odebrać sporo głosów. Zręczny manipulator.