    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Cd. samochodów elektrycznych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 6 Feb 2018 12:11:23 +0100

    Mon, 5 Feb 2018 15:52:22 +0100, J.F.

    > Dlatego nie namawiam do zakupu generatora, tylko do sprawdzenia
    > mozliwosci zakupu generatora :-)

    Możliwości są, codziennej potrzeby nie ma.

    > W razie potrzeby kupic najtansze g*, zajechac, oddac na gwarancje :-)

    To tak po polaczkowatemu? Nie praktykuję. ;P Poza tym jak jednym użyciem
    planujesz zajechać generator?

    > Zatankowal i spal spokojnie, ze bedzie sie mozna ewakuowac.
    > To akurat w delegacji bylo, wiec worki nas nie interesowaly, ale
    > inaczej sie jedzie ze swiadomoscia zasiegu 1000 km, a inaczej 100 km
    > :-)

    Świetnie, ale nadal nie kupuje się kosiarki żeby jeździć do pracy, a Ty
    uparcie taki schemat budujesz aby udowodnić swoje racje.

    > Taki jeden znajomy zainstalowal PV i sie chwalil, ze go prad kosztuje
    > ~40gr/kWh. Taniej niz z sieci. Ale on zapotrzebowanie na prad mial. A
    > niestety cos sie zepsulo i nie moge sprawdzic jak mu to wychodzi
    > rocznie.
    > W upalne lato swietne, bo im wiecej slonca, tym bardziej klime trzeba
    > zasilac i wychodzi za darmo :-)

    Przez ostatnie dwa lata w lato klimę w salonie włączyłem może z 6x i szybko
    wyłączyłem, bo marzłem. :P Częściej jej ostatnio używam do grzania w zimie
    -- tylko PV by mi jej raczej nie zasiliły poprzez ułomność tego systemu.

    > Tylko jak to sobie wyobrazasz - ladujesz tanio w nocy, jedziesz do
    > pracy, i co - oddajesz do sieci ?

    Taka jest idea.

    > Zeby ok 14-tej podladowac na parkingu, przywiezc do domu i korzystac
    > do 22 ?

    Po co, skoro możesz wrócić bez doładowania w szczycie, po drodze jeszcze po
    zakupy podjechać i dziecko odebrać ze szkoły?

    > Tylko z Tesla to moze bylby jakis interes, a z mniejsza bateria - ile
    > tego pradu mozna przywiezc - za 2 zl ?

    To musi być koniecznie INTERES na skalę spekulacji żeby trzeba było robić?
    W moim mniemaniu ten pomysł ma równoważyć zużycie energii a nie jakieś
    przeraźliwe zyski przynosić.

    > A "inteligentna ladowarka" bedzie kosztowala z 10 tys co najmniej :)

    Ale nie użytkownika. Natomiast w domu, choćby do szybkiego ładowania 3F,
    faktycznie trzeba będzie kupić. Ciekawe czy TPW2 by coś poradził na to. :P

    > Znam za to spozycie Polski.

    Czy tam była mowa o całej Australii?

    > Laptopa sobie kup z duza bateria :-P

    Irytują mnie laptopy z zasady -- poza tym zapodaj laptopa do którego
    podepnę swobodnie 3 monitory i jeszcze zagram np. w PUBG bez telepania oczu
    i który nie będzie mi wył nad uchem. :>

    --
    Pozdor
    Myjk