  • Data: 2018-02-06 13:33:58
    Temat: Re: Cd. samochodów elektrycznych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Feb 2018 13:16:11 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Bez znaczenia.
    > Ważne że osiem godzin dziennie spędza na z trudem znalezionym
    > miejscu parkingowym pod pracą.

    Nie bardzo wiem jaką tezę chcesz udowodnić. Może postaw ją, będzie
    łatwiej. Pod pracą to nigdy nie będzie dosyć miejsca ale mało kto dziś
    jeździ do pracy :) a będzie takich coraz mniej ponieważ to praca będzie
    jeździła do nich. Trudno to dostrzec malkontentom z urodzenia :)
    A wracając do stopnia wykorzystania samochodu to łatwo policzyć. Zrobię
    to za ciebie. Wychodzi jakieś 3%. Przez pozostałe 97% auto moze stanowić
    z powodzeniem część sieci rozproszonej.
    --
    Jacek
    I hate haters.