-
Data: 2018-02-06 11:21:41
Temat: Re: Cd. samochodów elektrycznych
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tue, 6 Feb 2018 09:21:26 +0100, ToMasz
>> Kto tak twierdzi, poza tobą?
> wszyscy Ci, którzy pokazując wspomniane urządzenia, zatajają realne
> elektryczne parametry. w telefonach czołowy producent deklaruje niski
> spadek pojemności przez 300 ładowań, akceptowalny spadek pojemności
> przez kolejne 300 ładowań - potem dupa. a w elektrykach? albo cisza,
> albo technologia z marsa minimum 6 lat dobrej pracy.
Oho, kolejny spisek iluminatów. Zatajajom dane łajzy przekupione! Napisz
jeszcze coś o złych szczepionkach powodujących autyzm i szpikujących ludzi
ołowiem -- będzie pełnia szczęścia.
> w czasach świetności ups apc smart sam uczesniczyłem w takich badaniach,
> i wiem że nawet soft próbowali przerabiać ( co się okazało
> niepotrzebne) do takich zastosowań. takich urządzeń w polsce stoi multum
> w kotłowniach.
No to działają w końcu czy nie działają, skoro stoi ich multum? Ile
kosztują? Jak to ostatnio we wspomnianym wątku liczyliśmy, to różnica nie
wychodziła znacznie większa uwzględniając gwarancję dawaną na TWP2 i że
działa to od podłączenia, nie trzeba się znać (no bo nie każdy się zna i
nie każdemu się chce poznawać) i kombinować jak to zrobić aby nie wtopić.
> zaprawdę dowiodłeś słuszności wskazanego pomysłu, modyfikując jedynie
> akumulator? To już niechcesz elektrycznej sciany tesli? chcesz, bo ma
> zajebistą nazwę. ubrań niemakowych też nie założysz?
Napisałeś, że lepiej podłączyć tani akumulator samochodowy, zamiast
inwestować w dedykowane akumulatory do podtrzymywania (jak w TWP2). Tylko
to prostuję, bo jak policzyć faktyczne ogniwa i elektronikę takie jak są
zastosowane do podtrzymywania awaryjnego w TPW2, uwzględnić wytrzymałość
(TPW2 dają 10 lat gwarancji, a Januszowi AFAIR ledwo 8 lat aku wytrzymały i
to ponoć ledwo były eksploatowane), to różnice są niewielkie.
>> Nie przez pół roku, tylko w porywach przez 1/3 roku, a w naszych warunkach
>> pewnie jeszcze mniej wyjdzie z dostępnej mocy
> zapytaj na grupie budowlanej.
Nic mi tam nie powiedzą nowego. Skoro słońce nie świeci (albo panele są
przysypane) u nas prawie przez pół roku, ledwo coś tam bździ, to zostaje
jak sam napisałeś, pół roku. Z tego pół roku trzeba wyciąć jeszcze połowę,
no bo nocy polarnych nie mamy. Zostaje 1/4, żeby nie kopać leżącego
zmniejszyłem do 1/3. :P
Liczyłem to i PV bez *dotacji* się NIE OPŁACAJĄ, już nie wspomnę że nie
mogą pełnić roli PEWNEGO źródła awaryjnego w razie braku prądu w sieci --
chyba że się do nich dokupi bank baterii, ale wtedy to już w ogóle kosmos
cenowy się robi.
>> Poza tym to nie rozwiązuje
>> poruszanego problemu pt. wyrównanie dobowego zużycia prądu w sieci, skoro
>> można sobie potem korzystać kiedy się chce -- i do tego z 20% stratą (a
>> realnie pewnie jeszcze większą jak uwzględnić że nie wiadomo czy
>> wyprodukowany przez PV prąd zostanie spożytkowany czy pójdzie w straty).
> 80% mocy możesz odzyskać co do procenta. koniec.
Szczególnie jak nie ma prądu w sieci. W razie czego pozbieraj sobie
wcześniej te 80% w wiadra -- oby tylko nie metalowe bo będzie zwarcie. Masz
rację, koniec -- a w zasadzie standardowo nie potrzebnie w ogóle
zaczynałeś.
> Za to przy badaniu wpływu na środowisko aut elektrycznych, stosuje sie tą
> samą zasadę. czyli bierzemy prąd z gniazdka a paliwo z dystrybutora.
> niby fajnie, ale zapominamy o tym, ze aby dostarczyć "energii" na 200
> tyś km do dystrybutora, potrzebujesz zapłacić kilkaset złotych za
> transport cysterną. aby to samo zrobić prądem, płacisz kilanasicie
> procent strat w kablach. To jest właśnie ukrywanie wpływu na środowisko.
Zgadzam się, od lat faktyczny wpływ samochodów spalinowych na środowisko
jest ukrywany. Podobnie jak przez długi czas nie wiedziano, a potem
wiedziano ale ukrywano jaki wpływ na ludzi ma benzyna z dodatkiem ołowiu i
odwlekano jej "wprowadzenie", oraz diesle (szczególnie bez DPF), które
nadal się dopuszcza do ruchu pomimo znanej szkodliwości.
Ty sobie wziąłeś dystrybucję, a uwzgledniłeś ile z silników spalinowych
wycieka płynów, olejów, ile kosztuje środowisko i ludzi wylewanie ich w
lesie (albo spalanie pod strzechami) żeby nie płacić za utylizację, a nawet
jak serwis przekaże taki przepracowany olej (czy inny płyn borygowy) do
utylizacji, to ile kosztuje ta utylizacja i jaki ma wpływ na środowisko?
Nie, bo po co...
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.18 12:11 Myjk
- 06.02.18 13:16 RadoslawF
- 06.02.18 13:33 Jacek Maciejewski
- 06.02.18 15:53 RadoslawF
- 06.02.18 17:58 Jacek Maciejewski
- 07.02.18 01:12 RadoslawF
- 07.02.18 22:49 J.F.
- 07.02.18 22:51 J.F.
- 07.02.18 23:02 J.F.
- 08.02.18 08:41 Myjk
- 09.02.18 00:10 Iguan_007
- 10.02.18 22:14 Janusz
- 11.02.18 10:12 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=