    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@p...pl.invalid>
    <nq4d1h$6t8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq6uu5$o8b$3@node1.news.atman.pl>
    <57c706c0$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq7ecr$9bj$1@node1.news.atman.pl>
    <57c740ac$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq7frc$atf$1@node1.news.atman.pl>
    <57c74b5d$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq9je0$da1$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Date: Fri, 2 Sep 2016 20:28:07 +0200

    dyskusyjnych:nq9je0$da1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 31.08.2016 o 23:25, J.F. pisze:
    >Fakt - przy podróżny na 450 km masz więcej czasu do wykorzystania w
    >przerwach w całodziennej podróży. ;-)

    Ale wcale nie bede przerwy planowal :-)
    No moze na jakas kawke sie zatrzymam ... dla przyjemnosci.
    Czy posilek, jesli tak wypadnie, albo toaleta, jak sie zachce.

    I w tym momencie sie zrobi 4-6h jazdy, i zaplanowac to tylko tyle,
    zeby nie o polnocy wyjezdzac, bo faktycznie grozi zasniecie,
    tudziez pomyslec o ktorej sie przyjedzie.

    >Dokładnie. Myślałem że to oczywiste.

    Ja tam nie bardzo lubie czas marnowac

    >Ale oni są w pracy, płacą im za jechanie.

    Przede wszystkim jednak - to widac BHP nie widzi nic zdroznego w 4.5h
    siedzenia za kierownica bez przerwy.
    I to praktycznie dla kazdego - choc tirman jak lubi, to przerwe moze
    sobi robic czesciej. I chyba nawet na tym nie straci.

    >A mnie nikt nie płaci, więc wolę to łączyć z czymś innym równie
    >przyjemnym.

    No, jesli akurat po drodze jest ... ja tam lubie dojechac do celu, i
    chocby walnac sie do lozka, jesli nic lepszego nie bedzie :-)

    >Dobrze zrozumiałeś.
    >Ale niedobrze że przeniosłeś to na sytuację 12h jednym ciągiem.

    >Jak jest 11h czystej jazdy, to wypada zaplanować 16, więc nocleg jest
    >potrzebny.

    To u Ciebie :-)
    Ja tam wychodze z zalozenia, ze bedzie potrzebne 1 tankowanie i ze 2-3
    postoje osobiste, jakis posilek czy dwa ... i uwazam, ze mam spore
    szanse w 12h dojechac, jak nie bede czasu marnowal na glupoty :-P
    A to oznacza, ze nie trzeba planowac noclegu, o ile oczywiscie rano
    sie wyjedzie.
    A w razie potrzeby zawsze mozna sie z noclegiem przeprosic.

    >Skoro można inaczej to jest.
    >No chyba że po drodze naprawdę nie ma nic ciekawego - też tak bywa.

    Mnie to wyglada na szukanie na sile ciekawego obiektu do odpoczynku
    :-P

    No coz, 450km to akurat tyle, ze sporo dnia zajmie, ale sporo tez
    zostanie.
    Mozna zaplanowac ciekawy postoj, mozna wyjechac pozniej, mozna
    dojechac wczesniej ... co komu pasuje.

    >10-12 minimum.

    jak sie bedzie co chwile zatrzymywal, to i owszem ...

    >Ja bym się w ogóle na nocne jazdy poza autostradą nie pisał - po co
    >kusić los?

    Tak ogolnie na popularnych DK jest w nocy raczej bezpiecznie.
    Znikome to kuszenie. A wez pod uwage, ze zima sie zbliza, i "noc"
    bedzie coraz wczesniej - nawet i o 16:00.
    Tak, ze bardziej sie boje zasniecia.
    Niby mozna sie wyspac przed nocna podroza, ale kiepskim pomyslem mi
    sie to wydaje ... bo czemu spac, zamiast jechac ?
    Choc czasem moze byc uzasadnione.

    Ale Bieszczady to raczej nie jest "uczeszczana DK".

    J.