  • Data: 2016-09-02 19:57:19
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nq9klb$6pe$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.09.2016 o 18:14, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >A basenik termalny nudzi, czy męczy? ;-)

    Basenik termalny jeste przede wszystkim rzadki.
    I dlugotrwaly. Moze i chwile odpoczniesz, ale potem i tak zasniesz i w
    drzewo wjedziesz, tylko stracisz godzine czy dwie.

    Swietny po wielu godzinach pieszej wycieczki ... no, mnie sie nie
    zdarzylo, ale ciekawe czy da sie zasnac ze zmeczenia i jak to sie
    skonczy - utopieniem, czy ugotowaniem ...

    Nie probowalem ... sa jakies prysznice dla tirmanow ? Moze taki
    prysznic ...

    I tak raz, czy wiele razy pod rzad ?

    J.