eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBydgoszcz - Wetlina › Re: Bydgoszcz - Wetlina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Date: Thu, 1 Sep 2016 18:14:33 +0200
    Organization: private
    Lines: 45
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <57bfc9a5$0$12540$65785112@news.neostrada.pl>
    <nppji4$8k0$1@node1.news.atman.pl>
    <57c14911$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    <nprleb$t2d$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <npugk1$jou$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <npujrd$99q$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <nq1qfo$i9i$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nq4d1h$6t8$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq6uu5$o8b$3@node1.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <nq9ipc$57e$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <nq9jgn$da1$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dzc254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1472746474 13903 83.22.140.254 (1 Sep 2016 16:14:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2016 16:14:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <nq9jgn$da1$2@node1.news.atman.pl>
    X-Comment-To: Cavallino
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587720
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Cavallino,

    Thursday, September 1, 2016, 6:03:36 PM, you wrote:

    >>>>> Ale właśnie o to mi chodzi, że tego typu błędy i postoje też trzeba
    >>>>> wkalkulować.
    >>>> Jak niżej. Planuje się inaczej.
    >>> Jeśli chce się mieć nierealny plan - to może inaczej.
    >>> Ja planuję właśnie tak i się sprawdza.
    >>>> Jest istotna różnica pomiędzy 9h a 12h jazdy - dla mnie 12h jest poza
    >>>> zasięgiem - do 10h dam radę więcej ani trochę.
    >>> Ale jakbyś odpoczął w czasie tych 12h to już dałbyś radę,
    >> Nie. Znam swój organizm. I lepiej już było :(
    > A próbowałeś kiedyś zrobić dłuższą przerwę?

    Tak. Pasywne przerwy mnie męczą nudą, aktywne wysiłkiem. Dla mnie
    przerwa służy do załatwienia potrzeb i szybkiego posiłku. Wolę
    mieć czas na odpoczynek na miejscu a nie tracić rytm i koncentrację.

    > Bo ja nawet kimonko uskuteczniałem, jeśli trzeba było.

    Zdarzało mi się, gdy niespodziewanie się przedłużał przejazd. Ale nie
    dłużej niż kilkanaście minut. Raz mi się zdarzyło 15 km przed domem
    zdrzemnąć na parkingu - ale to skrajne było.

    > Regeneracja w takim przypadku jest ekspresowa.

    Jeśli się po drzemce użyje kofeiny. mnie po kofeinie natychmiast
    głowa boli :(

    >>> bardziej niż 9h jednym ciągiem.
    >> Z przerwami w 10 h się zmieszczę w wersji najdłuższej trasy, czyli
    >> 780 km.
    > O tym piszę, że nie w 8, tylko minimum 10h.

    10 h to jest jazda dwujezdniowymi na tempomacie, bez napinki. Czyli
    maksimum :P


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: