    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Brakło prądu
    Date: Thu, 7 Apr 2022 16:34:49 +0200

    W dniu 07.04.2022 o 14:13, Collie pisze:

    > Mój śp. szef powiadał w sytuacji, gdy ktoś wymyśla pierdoły, z braku
    > zajęcia: *pies jak nie ma co robić, to sobie jaja liże*. Takoj i ty:
    > kup akumulator, naładuj, raz w miesiąc podładuj, gdy samochodem nie
    > jeździsz i zapomnij o pierdołach. No i poszukaj sobie jakiejś roboty.

    No to właśnie kupiłem sobie akumulator, naładowałem, ale w 2,5 tygodnia
    samochód mi go rozładował. Więc sobie znalazłem taką robotę by mnie o
    tym jakoś uprzedzał :-)

    Fakt faktem, że samo uprzedzanie nie rozwiązuje podstawowej kwestii, że
    trzeba akumulator naładować. Ale tym, że pierdoła akurat nie muszę się
    przejmować. Jedni dłubią w samochodzie a inni w nosie :-)