  • Data: 2022-04-07 18:03:18
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Apr 2022 17:07:06 +0200, ii wrote:

    > I właśnie dlatego, że się trochę znam to nie widzę sensu realizowania
    > informowania o stanie akumulatora za pomocą RPi.

    Proste raportowanie, ale jakis procek i tak musi byc.
    Czemu nie RPi? Za duzo prądu ciagnie?
    Jest to jakis argument.

    No chyba, ze bez procka, czy "prawie bez procka, bo ESP8266/ESP32".
    Albo w ogole analogowo :-)

    A jaki zasieg potrzebny?
    Mozesz ELM327 wsadzic i po BT ... ale uprzedzam, ze one tez prąd
    ciągną :-)

    Rozwiazan niskoprądowych troche jest, np wodomierze.
    Ale troche pracy wlasnej to wymaga.
    A w samochodzie jakas rewelacyjna niskoprądowosc niepotrzebna.

    J.