  • Data: 2022-04-07 16:33:04
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/04/2022 15:15, ii wrote:

    > Ale ... mój RS ma 4..5 lat :-)
    >
    > Nieważne, ale myślałem jednak o nieco czym innym.
    >
    > Przede wszystkim celem jest udostępnienie takiej informacji względnie
    > lokalnie więc nie ma potrzeby wystawiania się na inwigilację. Akurat
    > dłubię w takich lokalnych połączeniach radiowych, więc sieci komórkowe
    > nie są konieczne. Oczywiście nie wykluczam użycia do innych celów.
    >
    > Także samo raspebery nie wydaje mi się konieczne. Ja tylko napięcie chcę
    > mierzyć. Do tego dowolny procek wystarczy. Moduł radiowy i koniec tematu.
    >
    > A o którym projekcie carpc w ogóle myślisz? Może zmienię zdanie...

    Nie mialem na mysli zadnego konkretnego ale jak sie tym interesowalem
    lata temu to widzialem cos w tym stylu:
    https://www.autopi.io/blog/build-a-raspberry-pi-touc
    h-screen-car-computer/
    cala reszte typu powiadomienie o niskim stanie akumulatora czy
    automatyczne zamkniecie systemu gdy stan naladowania spadnie ponizej X
    wartosci. Pewnie jest jakis gotowiec w Pythonie, a jak nie to bym to
    sobie zapetlil w Bashu :)

    https://projects-raspberry.com/raspberry-pi-car-hud/
    bardziej ogolnie:
    https://magpi.raspberrypi.com/articles/build-car-com