  • Data: 2022-04-07 19:40:34
    Temat: Re: Brakło prądu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2022 o 18:07, J.F pisze:

    > Trzeba naladowac, i trzeba znalezc powod rozladowywania.
    > 50Ah/20 dni = 100 mA
    >
    > troche duzo.
    >
    > Alarm, radio, żaróweczka, kamera?

    No ale jak poprzednim razem ledwo odpalił i nie został naładowany
    podczas krótkiej jazdy to co w tym dziwnego że się rozładował? Tracker
    ciągle coś bierze, może nawet 50mA.

    > Ale jak ma tak brac, to moze nie monitor, tylko jakas ladowarka
    > podlaczana na stałe.
    > Np indukcyjna/bezprzewodowa, zeby nie byla upierdliwa :-)

    No jest taki problem, że nie mogę się dostać do akumulatora jak samochód
    w garażu :-) Można garaż zmienić, a można zastanowić się jak dokładnie
    jest z tym rozładowywaniem. Także te twoje cele wywnioskować :-)