  • Data: 2009-07-13 11:55:34
    Temat: Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?
    Od: "Paul" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chciałem podziękować wszystkim za rady

    Podsumuje:
    Bezpieczniki półprzewodnikowe przewodzą w obie strony, gość w soltroniku
    powiedział że nie ma znaczenia jak je się wlutuje.

    Co do kompaktu: DZIAŁA :-D
    Na szczęście padł tylko bezpiecznik (widocznie nie dość długo poczekałem aż
    sie kond. rozładują i wyciągnąłem taśmę, cholera wie dlaczego).

    Kompakt to CDP-791 vel. CDP-X111 ES.
    Mam nadzieję, że z nowym laserem, bezpiecznikami i nasmarowany smarem
    silikonowo-teflonowym pogra następne 10 lat. A gra przepięknie :-)

    Temat zamknięty.

    pozdrawiam
    Paweł