  • Data: 2009-07-17 23:40:28
    Temat: Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?
    Od: "Paul" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:h3r1n7$s23$1@217.76.112.12...
> [...]
    -1a-50v/arts/pl/a23/icp-f15.html

    > To proste, jakie pytanie taka odpowiedź. Przed udzieleniem pierwszej
    > odpowiedzi
    > wpisałem hasło N25W w Google i nic sensownego nie wyskoczyło. Dalej poszło
    > ze szklanej kuli. Jak miałeś dokładne informacje o elemencie, trzeba było
    > je
    > udostępnić jak najwcześniej. Na świecie jest produkowanych coś około 20
    > milionów
    > typów elementów i trudno jest je znać wszystkie.
    > K.

    e tam, jakie szukanie takie znaleziska, wystarczy w googlownice wpisać
    "bezpiecznik półprzewodnikowy" (Czyli to co znajduje sie w temacie). Drugi
    link odsyła do strony TME.

    pozdrawiam
    Paweł

    ps. Aczkolwiek przyznaje: Google to niestety teraz jeden wielki śmietnik. W
    większości przypadków najczęściej można znaleźć aukcje i blogi :-/