  • Data: 2015-10-21 22:06:00
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze:

    > Uzasadnij swoje stanowisko.
    Shrek zrobił to za mnie.
    Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
    Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości
    kierowców widzę.
    Moja żona zdawała na pj w zeszłym roku. Instruktor ją uczył i powtarzał,
    jedziemy jeśli pieszy nie wchodzi na ulicę. A ona bidula nie wiedziała,
    kiedy on wejdzie, czy się zatrzyma itd. Dużo niejasności i
    zastanawiania, niepewności. Na egzaminie wlazła jej baba przed maskę :)
    A ja jej powtarzałem, że jak pieszy się zbliża do pasów to lepiej się
    zatrzymać i go przepuścić ;)
    Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu
    pieszy wtargnął nagle.
    A tak, kierowca, bezpieczny w aucie, musi pomyśleć wcześniej i brać na
    barki konsekwencje bardziej niż obecnie. A tam, gdzie są korki, zatory
    etc, potrzebne są światła na żądanie, pętle indukcyjne i co tam jeszcze
    technika nam daje.