eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBeata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
  • Data: 2015-10-26 08:38:19
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:

    >>> A naprawde to jakby pogorszylo.
    >>
    >> Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny.
    >
    > No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

    I co - statystyki im spadły? Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez
    nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ
    na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na
    włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech
    większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku.

    >>> A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
    >>> Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
    >>> zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
    >>> w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.
    >>
    >> Za to były oderwane od rzeczywistości.
    >
    > Az tak bardzo nie.

    To powiedz, co cię obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni?

    > Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
    > zaporami.

    Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te
    testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć
    się "prawidłowej" odpowiedzi. Zresztą jak już napisałem, to kwestie
    techniczne i tu rzeczywiście polegli. Z tym że sama idea jest słuszna, a
    kwestie techniczne i transparentność, a co za tym idzie poprawnośc
    zapewnioną przez open source pytań można rozwiązać. IMHO nowe pytania są
    znacznie lepsze, bo dotyczą "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz
    ogarnąć na drodze w rzeczywistości. Zdawałem zarówno na starych jak i
    nowych i takie jest moje zdanie. Każdy ma prawo do innego;)

    Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie
    zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to
    rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co
    zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
    wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
    defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i
    mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( A2 w
    założeniu była na słabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowaną
    krowę i musisz nią wyprawiać sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku
    do ziemi dosięgając na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej
    wykonała zawrotkę przez cały plac i na pełnej kurwie wjechała w płot
    (taki solidny, zabrali ją nieprzytomną do szpitala, co dalej nie wiem,
    ale teraz jakieś śmieszne śiatki powiesili, tak jakby miały zatrzymać
    200kg + jeżdzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiękła rura i
    przed placem dawali do zrozumienia, żeby na siebie uważać a oni troszkę
    przymkną oko na prękość przy slalomie szybkim. Sam dostałem zjebkę od
    egzaminatora za dodanie gazu przy wyjeżdzie z szybkiego, bo wymogi
    wymogami, ale mokro było, więc...


    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: