  • Data: 2015-10-26 09:56:37
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n0kl98$7pl$...@n...news.atman.pl...
    On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:
    > No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

    >I co - statystyki im spadły?

    Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare
    stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
    Az pewnego roku spadku nie bylo.
    To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.

    >Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez nakazu świeciła i wcześniej i
    >potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ na statystykę. Choćby
    >dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na włączonych jeździł. I
    >wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech większość jeździ na
    >światłach, mimo braku takiego obowiązku.

    No wiesz, jak u nas wprowadzali, to w Niemczech przy wyjezdzie z
    tunelu byla tablica
    "Licht ?". Po polsku: "Swiatla ?"
    Teraz juz nie ma :-)

    >Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś
    >te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i
    >nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi.

    No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze
    obecnych tez nie :-)

    >Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście
    >polegli.

    O rzetelnosc chodzi. W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie
    przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal
    przedostatni.

    >Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się
    >nie zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na
    >A to rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny
    >co zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
    >wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
    >defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na
    >egzaminie i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za
    >wysoka;(

    Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P

    https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

    J.