eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBeata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. › Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
  • Data: 2015-10-26 19:38:32
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote:

    >> I co - statystyki im spadły?
    >
    > Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare
    > stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
    > Az pewnego roku spadku nie bylo.
    > To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.

    Może. Nie upieram się, że nie. Choć koincydencja, to trochę mało. Za
    dużo zmiennych.

    >>> Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
    >>> zaporami.
    >> Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś
    >> te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i
    >> nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi.
    >
    > No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych
    > tez nie :-)

    Zupełnie bez nie. Ale wynik bez treningu miałem znacznie lepszy na
    nowych niż starych. Zreszą nowych jest wpizdu i chba nadal są tajne,
    więc wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba myśleć.

    >> Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście
    >> polegli.
    >
    > O rzetelnosc chodzi. W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie
    > przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni.

    Raz, że wiedza kompletnie bezużyteczna, bo ty masz wiedzieć komu _ty_
    masz ustąpić pierwszeństwa, dwa, że nie do końca zgodna z prawdą. Bywały
    sytuacje, gdzie zgodnie z prawem ktoś mógł pojechać wcześniej (bo ten
    któremu miał ustąpić, stał bo miał ustąpić innemu - w tej sytuacji jak
    nikomu innemu nie wadzisz, możesz jechać, bo pierwszeństwa nie
    wymuszasz) I w efekcie ostatniego mogło nie być, bo pojechał np drugi;)

    >> Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie
    >> zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to
    >> rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co
    >> zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają
    >> wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli
    >> defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie
    >> i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;(
    >
    > Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P

    Oczywiście, że tak, z tym, że z zasady przecież nie umiesz jeździć na
    zdawaniu pierwszego prawka (chyba, że nielegalnie jeździsz wcześniej).
    Ja byłem w otyle dobrej sytauacji, że 200 kilogramaowy motocykl jest dla
    mnie fizucznie do opanowania. Co ma zroblić laska która waży 50kg i ma
    160cm wzrostu? Chce zrobić A2 na małe motocykle, a odstaje 200kg krowę i
    nie dosięga stopami do ziemi?

    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

    Tu masz naszych

    https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ

    I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej też bym teraz tak zrobił, więc się
    da (ćwiczyłem to właśnie w CSP i dawało radę). Pytanie czy to jest
    umiejętność której należy wymagać na egzaminie po 30 godzinach jazdy na
    motocyklu. Teraz to bym to plac zrobił... no może nie z palcem w dupie,
    bo druga ręka jest do sprzęgła przydatna, a robienie tego na jedynce bez
    gazu to jakaś porażka techniczna (a tak się robi na egzaminie).

    Shrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: