  • Data: 2015-10-23 11:48:27
    Temat: Re: Beata ...
    Od: "HubertO" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5627f029$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
    > Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości kierowców
    > widzę.

    A ja, pieszy, jak stoję, to krótko, bo nigdy nie zdarzyło się
    żeby jechał sznur samochodów z dużą prędkością,
    zderzak przy zderzaku, dłużej niż dwie minuty.
    Zawsze jest luka i bez problemów przechodzę.
    Do czekania to zmuszają mnie tylko światła.
    U większości kierowców widzę kulturę,
    u niektórych przesadną, bo baran zatrzymuje się,
    a za nim jadę tylko ja i nikt wiecej, a pieszy stoi.

    > Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu pieszy
    > wtargnął nagle.

    Warto mieć kamerę w samochodzie.
    Dużo jest też kamer monitoringu miejskiego,
    monitoringu sklepów, banków.
    Łatwiej ustalić winnego.