  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bateria podtrzymująca pamięć
    Date: Mon, 6 Apr 2009 18:41:07 +0200

    Użytkownik "Bogdan" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:grd494$3vl$1@inews.gazeta.pl...

    > bardzo
    >
    > Odpisuję Ci z nudów, bo widać, że nie masz zielonego pojęcia o problemie.
    > Poducz się trochę o rodzajach pamięci i dopiero pisz (ale nie tutaj).

    W tytule wątku jest: Bateria podtrzymująca pamięć.
    Bateria okazała się kondensatorem.
    Twoje obserwacje sugerują, że być może (nie na pewno) pamięć też nie jest
    pamięcią.
    Próbowałem poprzez absurdalny przykład zasugerować Ci zastanowienie się czy
    na pewno podtrzymywana rzecz to pamięć.
    Poza tytułem (jak na razie mało wiarygodne źródło) nie podałeś argumentów za
    tym, że to na pewno pamięć jest podtrzymywana. Nie podałeś też dotychczas
    wystarczających informacji aby można było na pewno stwierdzić że nie.
    Może na koniec się okaże, że jedynym prawdziwym słowem w tytule pozostanie:
    "podtrzymująca".
    Choć też nie całkiem bo jednak "podtrzymujący".
    P.G.