    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Sun, 10 Apr 2016 12:24:35 -0500

    news:slrnngk7pt.nmk.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > [...]
    >
    > W biednej części USA może tak... w Europie (i w Azji) już nie.

    A jakież to inne opcje dojazdu ma np. pracownik w firmie w Bibicach,
    wieś na północnym obrzeżu Krakowa mieszkający np. w Wieliczce na
    południowym wschodzie Krakowa? Żeby nie wiem jak kombinował
    to zatłoczony Kraków będzie w jakimś tam stopniu po drodze...

    > Miejski korek w porywach osiąga prędkośc piechura. Lepiej dojść do
    > czegoś, co dalej pojedzie szybciej.

    Strasznie uparty jesteś w tej argumentacji...
    Celowo "nie dostrzegasz" sytuacji że nie każdy mieszka w odległości
    pozwalającej na marsz do pracy? Bierzesz pod uwagę, że ktoś może
    robić np. 20km w jedną stronę, z czego 5km ma przez korek a resztę
    pustą drogą?

    > W pociągu mogę wstać, przejść się, wypić kawę przy stoliku, potem
    > zdobić siku, umyć ręce itp. Nie, zdecydowanie barłóg na furmance
    > nie jest tym samym. Ale to już przeszłość, raz mi się zdarzyło dwa
    > dni jechać. Na krótszych dystansach i tak nie usnę.

    No ale ciągle jakoś nie możesz uznać, że pociąg wszędzie nie dojeżdza.
    Czemu to robisz? Specjalnie się próbujesz droczyć?

    > Czy mieszkańcy Przemyśla nie zasługują na to, co już dawno mają ludzie
    > u was w Ameryce? Z Przemyśla nad morze jest niecałe tysiąc kilometrów.
    > Nad jedno, drugie i trzecie -- wszystkie one w podobnej odległości.

    To znaczy na co?

    > Jasne, że akceptuję. Po Jaśle bez problemu da się jeździć samochodem.
    > Po co tam metro?

    To już teraz nie jesteś przeciwnikiem samochodów?