  • Data: 2016-04-10 20:10:10
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > A jakież to inne opcje dojazdu ma np. pracownik w firmie w Bibicach,
    > wieś na północnym obrzeżu Krakowa mieszkający np. w Wieliczce na
    > południowym wschodzie Krakowa? Żeby nie wiem jak kombinował
    > to zatłoczony Kraków będzie w jakimś tam stopniu po drodze...

    A czy uznajemy za typowe, że ludzie z Wieliczki jeżdżą do roboty
    w Bibicach?

    > Strasznie uparty jesteś w tej argumentacji...
    > Celowo "nie dostrzegasz" sytuacji że nie każdy mieszka w odległości
    > pozwalającej na marsz do pracy?

    Nie do pracy, tylko na stacje metra (przystanek automusowy, tramwajowy,
    stację kolei żelaznej, lotnisko, przystań promową, kosmodrom itp).
    Nie ograniczajmy się do aktualnej rzeczywistości krakowskiej -- jak
    już mamy coś polepszyć, to nie pchajmy środków w guglowozy (które
    temu bibiczaninowi nie pomogą), tylko w bardziej efektywne zmiany.

    > No ale ciągle jakoś nie możesz uznać, że pociąg wszędzie nie dojeżdza.
    > Czemu to robisz? Specjalnie się próbujesz droczyć?

    To polecę samolotem. No, samolot też wszędzie nie dooleci. Więc na
    końcu powiozą mnie autobusem. Albo taksówką bądź rykszą rowerową.
    Naprawdę nic mnie nie zmusi, bym cieszył się ma myśl o nocy przespanej
    na furmance. Obojętnie jak bardzo to nowoczesne, modne, czy nie wiem
    jakie jeszcze.

    > To znaczy na co?

    W samolot i -- wiuuu nad Adriatyk, Morze Czarne lub nad Bałtyk. A jak
    im dodatkowa godzina czy dwie niestraszne, to mają jeszcze kilka innych
    mórz do wyboru.

    A czy ja nim kiedykolwiek byłem?!

    Jarek

    --