-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
Date: Wed, 02 Mar 2011 16:58:04 +0100
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Lines: 65
Message-ID: <iklpeh$7hi$1@inews.gazeta.pl>
References: <ike067$6jp$1@inews.gazeta.pl> <ikfkfg$7q7$1@news.vectranet.pl>
<ikfp68$g9g$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6880$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<ikfpj9$ien$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6b47$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<ikh5sk$gh7$1@inews.gazeta.pl>
<4d6c1eb2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<ikifdf$j5q$1@inews.gazeta.pl>
<4d6cc3fd$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl>
<4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
<iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
<4d6e3313$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<iklig7$a8o$1@inews.gazeta.pl>
<4d6e527d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: office220.omnitec.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1299081490 7730 195.177.100.220 (2 Mar 2011 15:58:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 15:58:10 +0000 (UTC)
X-User: radi242
In-Reply-To: <4d6e527d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.2.14)
Gecko/20110221 Thunderbird/3.1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354311
[ ukryj nagłówki ]On 2011-03-02 15:21, Cavallino wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=fu-OWbZtBhM
> 240 m w idealnych warunkach.
> Czyli dużo mniej przy gorszych.
>
> Za mało na szybkiej trasie.
1. Przypominam ponownie, bo widze ze usilnie o tym zapominasz, ze temat
zaczal sie o pytania o Fotorapidy - gdzie zaczales z zasady negowac
skutecznosc detekcji. Tymczasem jak widac potrafia byc wykrywane
doskonale i blisko z kilometra. Czyli pisales komus bzdury.
2. sam na poczatku dyskusji zwrocilem uwage ze istnieja urzadzenia
trudniej wykrywalne, na ktore potrzebny bedzie wiekszy budzet na
detektor - wiec nie piszesz niczego co mnie zaskakuje.
3. Wychodzisz chyba z dziwnego zalozenia ze AR to jest urzadzenie
posiadajac ktore, staje sie niesmiertelnym i mozna palowac 100km/h
w zabudowanym.
Blad. To jest sprzet ktory rozsadnemu kierowcy jadacemu te przecietne
+20, no +30 pomaga w oszczedzeniu na fotce ktora dzielni strazacy
wypracowuja ku chwale budzetu lokalnego samorzadu. I tak nalezy je
traktowac, wowczas bedzie spelnialo swoje zadanie w niemalze 100%.
4. sam przed chwila podales przyklad detekcji AD9 w gestej miejskiej
zabudowie na 400m na urzadzeniu wcale nie najwyzszych lotow. Teraz
probujesz to zdyskredytowac? Komedia :)
> Zdjęcia robi się z 60 m, czyli pomiar jest niewiele dalej, o co się
> wykłócasz?
Znowu sobie cos ubzdurales na podstawie na cieplo wyszukanych suchych
parametrow pracy. Maksymalny zasieg zgodnie z nieublaganymi zasadami
geometrii przy narzuconym kacie pracy bedzie wowczas, gdy
urzadzenie stanie dalej od drogi, np. na maszcie. W praktyce pomiar
przebiega z kilkunastu metrow poniewaz 1) urzadzenie stawia sie blizej
jezdni 2) co komu na zdjeciu z 60 metrow, skoro zasada jest taka ze
zdjecie ma byc jak najczytelniejsze, wliczajac w to twarz kierujacego.
Jak nie wierzysz to popatrz na filmy gdzie widoczny jest blysk ze
"smietnika". Nastepuje praktycznie tuz przed nosem kierowcy.
> I możesz sobie tupać nóżkami i tak tego nie zmienisz.
Ja narazie slysze tu tupot kogos kto sie doszczetnie pogubil, przed
chwila sam wynajdujac przyklad ktorego nie zrozumial i udowadniajac
wbrew swojej aktualnie dobranej doktrynie detekcje na ponad 400 metrow
w miescie :)
> A jednak - ten drugi wykrywa się dużo gorzej.
Bo sobie tak w tym momencie wymysliles. Nie, wykrywane sa w zblizonym
stopniu. Nawet Multanova uchodzi za bardziej wredna.
Zatem ad. meritum - na widocznych wielu przykladach nawet tych
najtrudniejszych w detekcji radarow widac ze Twoje stwierdzenie pt.
"dowiesz sie ze zostales zmierzony" jest bzdura.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.11 17:13 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:26 Cavallino
- 02.03.11 17:31 Cavallino
- 03.03.11 11:04 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:17 Cavallino
- 03.03.11 11:24 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:35 Cavallino
- 03.03.11 11:42 Cavallino
- 03.03.11 11:44 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:52 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:58 Cavallino
- 03.03.11 11:59 J.F.
- 03.03.11 12:01 Cavallino
- 03.03.11 12:02 Cavallino
- 03.03.11 12:09 elmer radi radisson
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki