  • Data: 2011-03-03 11:04:33
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-02 17:26, Cavallino wrote:

    > Tymczasem jak widać potrafią być niewykrywane z odległości pozwalającej
    > na reakcję.

    znaczy z jakiej, z 400, 200 metrow nie pozwola na reakcje, tak? W pasmie
    Ka, gdzie falszywek braktycznie brak? Jak ktos ma problemy
    z reakcja w takiej sytuacji to znaczy ze i dla niego prawidlowa reakcja
    na zolte swiatlo to wyzwanie.

    > AD9 jak najbardziej może być schowany w gołębniku na słupie jakbyś miał
    > wątpliwości.

    Zadna nowina. Tyle ze na slupie jest wykrywalny znacznie lepiej - bo
    nie jest przeslaniany tak jak przenosne, poza tym stanowi wyzej
    umieszczone zrodlo sygnalu. Zgodnie z prosta zasada - antena umieszczona
    wyzej promieniuje znacznie lepiej.

    > Ale ja nie piszę, żeby Cię zaskakiwać, tylko żeby potencjalny nabywca ar
    > zdawał sobie sprawę, że ar nie zapewnia mu bezpieczeństwa, a co najwyżej
    > zwiększa szanse.

    Oczywiscie ze zwieksza szanse i niczego nie gwarantuje. Dokladnie tak
    samo, jak CB, czy GPS z wgrana mapa slupow - tyle, ze w praktyce
    napisales zgola co innego i kategorycznego, co nie ma pokrycia w
    rzeczywistosci.

    > I co w związku z tym?
    > Przy zabudowie mniej gęstej (czyli sygnał nie ma się gdzie odbijać)
    > szanse maleją do zera.

    No jasne. Stad przyklad z FR ustawionym w jakiejs wsi i z detekcja z
    kilometra, jeszcze przed chwila wydawal Ci sie niemiarodajny. Wiec na
    wsi niemiarodajny, w miescie teraz sie okazuje niemiarodajny. Moze sie
    wreszcze zdecydujesz?

    > I od początku wątku o tym piszę, że tak się zdarza, więc cb lepsze.
    > Ty na razie to próbujesz na pałę chwalić AR.
    > Wnioskuję że żyjesz z ich sprzedaży, inaczej nie wykazywałbyś takiej
    > gorliwości w wygłaszaniu bzdur.

    Nie mam najmniejszego z tym zwiazku ale nie dziwi mnie ze probujesz
    wykrecic kota ogonem przy niewiedzy jaka wykazales. Jedynie zabralem
    glos, bo zaczely bolec mnie oczy od nonsensow ktore wypisujesz. I to
    chwalac sie "uzywaniem od kilkunastu lat". Prawda jest taka, ze nie
    masz elementarnej wiedzy ktora ma ktokolwiek interesujacy sie tym,
    jak dziala tego typu sprzet i urzadzenia, na ktore ma reagowac. Wiedze,
    ktora wypada miec w tym przypadku. Wiedzy, ktora w duzej czesci sklada
    sie z podstawowej wiedzy na temat fizyki i podstaw geometrii. Inaczej
    nic dziwnego, ze sprzet staje sie bezuzyteczny. Wiec wypada miec na
    tyle odpowiedzialnosci za wlasne slowa, zeby nie powtarzac voodoo i
    nonsensow.

    Co do CB oczywiscie ze jest bardzo przydatne w tego typu zastosowaniach.
    Tyle ze pisales cos o pikaniu AR przy byle okazji (co jak widac nie
    jest zgodne z prawda, przynajmniej w tym wzgledzie ze z tego pikania
    mozna cos wnioskowac). A CB w takiej sytuacji z 90% tresci "jak mnie
    slychac" albo bluzgami bedzie lepsze?
    Nie. Kazdy z tych srodkow ma swoje zalety i mankamenty, o ktorych po
    prostu wypada rzetelnie sie wypowiadac.

    --

    memento lorem ipsum