  • Data: 2011-03-02 17:26:47
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iklpeh$7hi$1@inews.gazeta.pl...

    > 1. Przypominam ponownie, bo widze ze usilnie o tym zapominasz, ze temat
    > zaczal sie o pytania o Fotorapidy - gdzie zaczales z zasady negowac
    > skutecznosc detekcji. Tymczasem jak widac potrafia byc wykrywane doskonale
    > i blisko z kilometra.

    Tymczasem jak widać potrafią być niewykrywane z odległości pozwalającej na
    reakcję.
    AD9 jak najbardziej może być schowany w gołębniku na słupie jakbyś miał
    wątpliwości.

    > 2. sam na poczatku dyskusji zwrocilem uwage ze istnieja urzadzenia
    > trudniej wykrywalne, na ktore potrzebny bedzie wiekszy budzet na
    > detektor - wiec nie piszesz niczego co mnie zaskakuje.

    Ale ja nie piszę, żeby Cię zaskakiwać, tylko żeby potencjalny nabywca ar
    zdawał sobie sprawę, że ar nie zapewnia mu bezpieczeństwa, a co najwyżej
    zwiększa szanse.

    > 4. sam przed chwila podales przyklad detekcji AD9 w gestej miejskiej
    > zabudowie na 400m na urzadzeniu wcale nie najwyzszych lotow.

    I co w związku z tym?
    Przy zabudowie mniej gęstej (czyli sygnał nie ma się gdzie odbijać) szanse
    maleją do zera.
    I od początku wątku o tym piszę, że tak się zdarza, więc cb lepsze.

    > Ja narazie

    Ty na razie to próbujesz na pałę chwalić AR.
    Wnioskuję że żyjesz z ich sprzedaży, inaczej nie wykazywałbyś takiej
    gorliwości w wygłaszaniu bzdur.

    > slysze tu tupot kogos kto sie doszczetnie pogubil, przed chwila sam
    > wynajdujac przyklad ktorego nie zrozumial i udowadniajac
    > wbrew swojej aktualnie dobranej doktrynie detekcje na ponad 400 metrow
    > w miescie :)

    Cały czas nie nie rozumiesz że nie chodzi o to czy coś wykrywa, tylko o to
    że czegoś nie wykrywa (wystarczająco wcześnie).

    > Bo sobie tak w tym momencie wymysliles.

    Nie - bo tak nie raz i nie dwa przetestowałem.

    > Zatem ad. meritum - na widocznych wielu przykladach nawet tych
    > najtrudniejszych w detekcji radarow widac ze Twoje stwierdzenie pt.
    > "dowiesz sie ze zostales zmierzony" jest bzdura.

    Nie - bzdurą jest Twoje twierdzenie, że taka sytuacja jest niemożliwa.