  • Data: 2011-03-03 11:58:03
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iknre5$m0q$1@inews.gazeta.pl...

    > Czesto zdarza sie, ze kierowca po raz pierwszy bedac w jakiejs
    > miejscowosci wyjezdza zza zakretu na skrzyzowanie ze swiatlami. Czyli
    > niemalze owo swiatlo "pojawia sie spod ziemi". ZGROZA.

    Jeśli pojawia się 3 sekundy przed wjechaniem na skrzyżowanie, to faktycznie
    zgroza.

    > Jak sie nie ma podstawowej wiedzy

    Nudny jesteś.
    Wiedza jest potrzebna producentowi, użytkownik ma tylko włączyć do gniazdka.

    > Po raz kolejny wykazales sie niewiedza. Tryb City praktycznie zawsze
    > dotyczy obnizenia czulosci na najbardziej obarczone w takim terenie
    > falszywkami pasma X i K. Nigdy w Ka, bo jest to pozbawione elementarnego
    > sensu.

    Możliwe - mówiłem już nie raz że nie doktoryzuję się na ar, więc wisi mi i
    powiewa zapamiętywanie/zapisywanie jaki sygnał jest sygnalizowany w danym
    momencie.
    Ale sprawdzałem przed czynnym FR (w Swarzędzu) działanie ar w trybie City i
    Highway i różnica była wyraźna, w trybie City sygnalizacja była zbyt późna.
    Mnie to wystarczy.

    > Wystarczy ze bedziesz swiezym klientem po wystawieniu sie zalogi,

    Ruch na Krzywoustego jest na tyle duży, że zazwyczaj z CB wiedziałem ZANIM
    załoga się ustawiła.
    A ar ani razu nie zasygnalizował w porę faktu działa w tym miejscu FR.

    ANI RAZU !!!!
    Rozumiesz co się do Ciebie pisze, czy dalej będzie się upierał, że jest to
    niemożliwe, bo na yt oglądałeś film, w którym coś gdzieś zostało wykryte?