  • Data: 2011-03-03 11:17:44
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iknp3l$du0$1@inews.gazeta.pl...

    > znaczy z jakiej, z 400, 200 metrow nie pozwola na reakcje, tak?

    Tak, 200 metrów może nie pozwolić na reakcję.
    Uwzględniając, że faktycznie ta odległość jest jeszcze mniejsza, bo fotki
    nie robi się przy 0 m, tylko przy 20-60 m, to pomiar odbywa się jeszcze
    wcześniej, więc pozostaje Ci 100 m z hakiem na reakcję.
    A przy 120 km/h 100 m to są 3 sekundy, nie ma szans żebyś zareagował i
    wytracił prędkość w tym czasie.

    >W pasmie Ka, gdzie falszywek braktycznie brak? Jak ktos ma problemy
    > z reakcja w takiej sytuacji to znaczy ze i dla niego prawidlowa reakcja
    > na zolte swiatlo to wyzwanie.

    Masz rację, gdy żółte światło pojawiało się spod ziemi to faktycznie mógłby
    to być problem.

    > Oczywiscie ze zwieksza szanse i niczego nie gwarantuje. Dokladnie tak
    > samo, jak CB, czy GPS z wgrana mapa slupow - tyle, ze w praktyce
    > napisales zgola co innego i kategorycznego

    Takie mam doświadczenia, więc trudno mi chwalić coś co się nie sprawdza.

    >Prawda jest taka, ze nie
    > masz elementarnej wiedzy

    Prawda jest taka, że to nie jest urządzenie na którym trzeba się
    doktoryzować.
    Ono ma działać i w porę ostrzegać, a bardzo często tego nie robi.

    > Co do CB oczywiscie ze jest bardzo przydatne w tego typu zastosowaniach.
    > Tyle ze pisales cos o pikaniu AR przy byle okazji (co jak widac nie
    > jest zgodne z prawda

    Jest zgodne z prawdą - trybu Highway nie da się używać w mieście, bo ilość
    fałszywych alarmów jest olbrzymia - praktycznie powoduje znieczulicę na
    alarmy.
    Z kolei w trybie City rzeczone 100 metrów jeszcze bardziej spada.

    BTW: Nie zdarzyło mi się żebym z CB nie wiedział o FR ustawionym w tym
    miejscu, a AR jest zazwyczaj zupełnie bezużyteczny do jego wykrywania.

    >, przynajmniej w tym wzgledzie ze z tego pikania
    > mozna cos wnioskowac). A CB w takiej sytuacji z 90% tresci "jak mnie
    > slychac" albo bluzgami bedzie lepsze?

    Nie będzie.
    Lepsze będzie w nim to, że informację o FR dostaniesz w formie "Uwaga
    fotoradar tam a tam" a nie identycznego przekazu jak pozostałe 90% - na tym
    polega problem z AR, że do wyniku 10% alarmów prawdziwych, to to się nawet
    nie zbliża.
    Pewnie nawet do 1 % nie.